torstai 22. joulukuuta 2011

x-mas without heart.

Joulu on nyt ihan pirun lähellä ja mulla ei edes ole mitenkään jouluinen olo. Kulta meni nyt sitten porukoilleen jouluksi ja minä menen omilleni. Tuntuu ihan hassulta taas olla erossa Rudista kun ollaan aina yhdessä. Mulla oikeestaan meinas tulla itku kun jouduin sanoo sille heipat koko viikonlopuks ja pussasin sitä noin sata kertaa. Olisin aika lailla toivonut että joulu ei olisi niin täysin perhejuhla että voisi olla vaan aina rakkaan kainalossa.

Nyt sitten oon istunu illan yksikseni kotona. Tosin onhan tää ihan hyvää vaihtelua kun on vaan omat ajatukset, tietokone ja netistä löytyy leffoja vaikka kuinka.

Rudi on ihana mies, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Siinä on niin paljon sellaista mitä olen elämääni tarvinnut. Jos listaisin niitä asioita niin varmaan päällimmäisinä olisi se että kuinka luonnollista sen vieressä on ja kuinka hyvä sen kainalossa on nukkua, lämmintä ja turvallista. Sitä on mukava halata kun se on aina niin lämmin ja hellä, sille on helppo puhua ja sen kanssa voi hyvin riidelläkkin. Riidat tosin aina menevät siten että ekaks tulee riidan aihe, sitä seuraa mökötystä ja sitä sitten seuraa hiljaa toisen viereen käpertyminen ja asioista puhuminen.

Sovinto on aina kaikkein ihanin kun tyyliin päätetään keittää teetä ja kattoo jotain kivaa sarjaa tai leffaa. Käperrytään vaan toistemme syliin ja ollaan siinä.

Rudissa on monta muutakin puolta. Yksi niistä tosi hyvistä puolista on se mihin alun perin oikeastaan ihastuinkin, ihan älytön huumorin taju. Ei sitä pakosta kaikki tajua mutta muhun se iski ku salama kirkkaalta taivaalta. Sillä on kuihtumaton vitsien lähde. Aina se heittää johonkin väliin jotain ihan tajutonta ja sit kumpikin kuollaan nauruun.

Hymy maailmalle merkitsee, hymysi minulle enemmän.
Annoin sen minulle, hymyilit sydämesi pohjasta,
Minä rakastuin. Otit sydämeni vastaan hellin käsin, lupaat pitää huolta.
Minä en enää pelkää, luotan sinuun. Sinä et satuttaisi minua rikkomalla sitä.

Annoin sinulle viimein koko elämäni, luottamukseni.
Sinä olet sen arvoinen, Sinä olet elämäni.
Luotan sinuun, et riistä sitä minulta.

Minä sain sinulta kaiken, tein minut onnelliseksi niin.
Annoit minulle sydämesi, hymysi,rakkautesi.
Minä lupaan, en päästä niistä irti. Lupaan pitää huolta kaikesta.

Olet minulle paljon, rakastan sinua. Olet minulle enemmän kuin osaan näyttää.
Enemmän kuin kukaan uskoo olevan edes olemassa.
Kiitos sinulle, pidä minua vielä ainakin hetken sylissäsi,
hetken joka kestää koko elämän.

-Satu

Kiitos ja oikein hyvää joulua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti