maanantai 11. huhtikuuta 2011

Panic AFTER party.


On hämärää, Musiikki soi niin kovalla että tunnet basson sydämessäsi ja huudat musiikin mukana.
Päätäsi huimaa ja katselet ympärillesi ja naurat.
Kaikki on niinkuin aijemminkin, mikään ei ole muuttunut.

Ystävät ovat vierelläsi ja pidätte hauskaa yhdessä taas uudestaan yli vuoden jälkeen.
Näin minun viikonloppuni, Pitkästä aikaa olin kokeilemassa entistä taaksejäännyttä elämääni uudestaan.
Kaikki tosiaan oli niinkuin ennenkin. Mikään ei oikeastaan ei ollut muuttunut..

Kaikkea tosiaan tapahtui. Naurettiin, puhuttiin paskaa ja myös henkeviä ja vakavempia. Jouduttiin juorujen uhriksi. Kaikkea sattuu mutta kyllä se minun sydämessäni lämmitti.

Siitä oli niin pitkä aika kun olin käynyt ''kotona'' , Siellä missä minä tunnen itseni joksikin, johonkin kuuluvaksi ja nyt olen taas täällä, Ihan yksin ja radio soi hiljaa taustalla, Ei mitään jäljellä paitsi joukko hyviä ja kauniita muistoja pimeän illan hämärästä kun tupakan savu noisee ilmaan ja kylmä puree ihoon ja hymyillyttää aivan jumalattomasti.


''Seison torilla ja soitan kirjoitan tekstaria. Täällä on ihan saatanan kylmä, Tulisivat jo..
-Onks toi niide auto? - Käy ite kysyy! - Meiltä meni juomapaikka alta. ystävät jaksaa puhua.
Vihdoin täytyy lähteä grillille, Luojan kiitos. Mä olinki jo jäätymässä hengiltä -.- ''

Oli muuten ihana päästä perille kun sielä oli tosi ihanan lämmin niin talo ku menoki.

Kiitos muistoista, Kattellaa pia uudestaa!

Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti