perjantai 7. tammikuuta 2011

White.


Maa on valkoinen kun katson ikkunasta ulos, siellä on pimeää.
Kävin tänään Kaupungissa tervehtimässä muita.

Taas perus päivä täällä keskellä metsää missä ei koskaan tapahdu yhtikäs mitään. Sitä samaa rataa. Ku kivistä polkua kävelis paljain jaloin loputtomiin.

Tässä päivässä ei ollu mitään pahaa, Ei kyllä hyvääkää. Mä olen jostain saanu ylimääräistä energiaa ja jaksan tavatakkin ihmisiä. Huomennakin lähden ihmisten ilmoille.

Tältä varmaan kaikista kaupunkinuorista tuntuu kun ei pääse mihinkään vaan mätänee omassa huoneessa maalla. Ulkonakin on liian kylmä lähteä kävellen johonkin, tai edes pyörällä.

Pakko aina pyytää kyytiä jostain kun ei ole itsellä autoa. Tylsäähän se on kun tahtois mennä johonkin ja isä kiukustuu jostain ihan pienestä eikä sitte viekkään. Siihen ei kiukuttelu paljoa auta...

Noo, Päivä oli muuten kyllä muuten ollu ihan perseestä...
Ensinnäkin jouduin heräämään 7 aikaan aamulla iskän kiroiluun että ala pentu mennä työkkäriin. Sitten päästiin työkkäriin ja sielä piti vaa täyttää jotain tietoja. Mun piti ostaa eye-liner samalla reissulla ja pyysin että käydään seppälässä kun sieltä sen saa vähän halvemmalla mutta isän ihan väkisin pakotti mun ostamaan sen citymarketista.Mä sitten menin sinne ja tutkin kymmenen minuuttia että missä sielä on niitä lainereita. Mä löysin kyllä kahta erilaista. Mutta kun sitä normaalia ei ollu mustana joten katoin sitten sitä toista teskeristä ja seli oli mustaa kyl mut siinä oli sitte glittereitä. Nappasin siitä testerin takaa sen avaamattoman ja kävin maksaan sen.
Tässä vaiheessa mua otti päähän tosi pahasti että se helvetin laineri makso 14 euroa...
Autossa tajusin sitten että jes jes! SE OLI VÄÄRÄ VÄRI! enkä mä sit enää kerenny käydä vaihtaa sitä. Mua vitutti oikein maksimaalisesti.

Sitten koko illan sukulaiset puhu musta ja valitti joka helvetin käänteestä mitä mä teen.. Varsinkin iskä.

''Tuo tyttö se vie mun kaikki rahat aina''

''Se ei ikinä edes tee mitään''

''Sitä pitää aina joka paikkaan kuskata''

''Farkutki pitää ostaa valmiiks revittynä''

'' Keitä tyttö kahvia vieraille''

''Laita se helvetin läppäri nyt pois ku oot siinä kuitenki koko ajan''

Tää lista jatkuu loputtomiin..

Kiitos kun jaksoitte te olemattomat lukiat taas kuunnella valituksiani.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti