lauantai 20. elokuuta 2011

Poems again.


Seiso alasti mielipiteen edessä
tapa ennakkoluulot
luota minuun

Olen tässä en katoa, en liiku vaikka kuljenkin
Puhdista haavasi ja jatka matkaa.

Istutko sinä pimeydessä yksin jos sinulla ei ole mitään murehdittavaa
Kuiskailetko helliä vihamiestesi korviin.

Annatko itsesi, annatko mielesi minulle jos käyttäisin niitä väärin
Luotatko sokeasti vai itseesi. Minne sydämesi sinut johtaa

Matka hiekkatiellä on naarmuinen ja verinen
Jos et nouse jäät paikallesi.

elätkö kuollaksesi vai kuolisitko jotta voisit elää miten tahdot
Anna elämän olla, mitä sillä tekee jos ei ole mitään tavoitettavaa

Ota kädestä kiinni ja pidä lujaa, nyt juostaan.
Etsi vastauksia minun kanssani, minä autan.
laita silmät kiinni. minä ohjaan sinua

Me kuljemme sitä hiekkaista tietä. nyt et kaadu kuoppiin.
Minä katson että maa on tukevasti jalkojesi alla

Minä autan itseäni, älä kumarra sitä
Minä autan sinua, älä kiitä siitä.
Minä kärsin sinun kanssasi jos tahdot niin
Mieluiten jättäisin väliin.

Velvollisuus se ei ole, ennemminkin mielihalu kuten sinäkin.
Jatketaanko matkaa vai jäädäänkö vielä hetkeksi tähän katselemaan maisemaa?


-minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti