perjantai 3. kesäkuuta 2011

Better Day.


vahvana, uutena jaksan nousta, eilisen murheet ovat antaneet voimaa jaksaa paremmin.

Outoa miten yksi paska päivä antaa niin paljon voimaa. Kun eilen tuntui että kaikki oli huonosti enkä enää jaksaisi tehdä mitään elämälläni, kuin minut olisi hylätty, niin se kaiken paskan mielen pois purkaminen antoi energiaa. helpotusta siitä että kaikki asiat on nyt taas käyty läpi ja nyt mieli on kirkkaampi kuin ennen.

Tänään olen saanut paljon aikaan. Jaksoin siivota huoneeni ( mikä tapahtuu voimieni mukaan kerran kuukaudessa :D), pesin pyykkiä, kävin kirjastossa lainaamassa kirjoja ajan vietteeksi ja jopa jaksan hymyillä. Energiaa riittäisi melkein jopa ulkohommiinkin.

Saatat ajatella että olen vain laiska kun pidän näitä asioita ihmeellisinä. Minulta ne ovat paljon. Se mitä ajatuksissani kulkee vaikuttaa paljon siihen mitä saan aikaan. Jos mieltäni painaa joku tai tuntuu paskalta, on älyttömän vaikeaa saada aloitettua mitään. En tiedä mikä siinä on.

Olen ylpeä itsestäni kun saan jotain järkevää aikaan sillä joskus pelkkä sängystä nouseminen tarvitsi voimia liikaa. Se miten paljon olen parantanut tässä parin vuoden aikana on minulle hymyilemisen aihe.

Mielialani ailahtelee liikaa. Tuntuu kuin jokainen hetki olisi erilainen eikä kuuluisi edellisen hetken perään. Olen välillä eksynyt ja hukassa, en jaksa muuta kuin nukkua ja vaikka kuinka nukkuisin niin se ei tuo minulle tarvitsemaani energiaa. Toisena hetkenä tuntuu kuin ei tarvitsi nukkua koskaan, että mikään ei ole vialla vaan voisin huutaa maailmalle kuinka paljon rakastan sitä.

Toivot että niitä päiviä olisi enemmän, parempia päiviä.

Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti