torstai 14. huhtikuuta 2011

Hell is empty and all the devils are here.


Aamu oli liian harmaa, mieli oli ja on liian harmaa. Tänään tuntuu ettei mikään ole ollut paikallaan. jo heti herätessä tunsin sen,herätessäni liian myöhään. Kaikki vain paheni päivän mittaan ja nyt sitä istutaan tässä kuin koira kaatosateella ulkona.

Ei sitten tunnu edes suklaa ja tupakka auttavan tähän olo tilaan kun tekisi mieli tappaa jokainen sadan kilometrin säteellä. Sillai ettei tänne jää ketää joka jaksais aukoo päätänsä mulle.
harmi ettei niin voi tehä...

Aina vaan pitäis olla täydellinen joka asiassa mutta vittuku en oo. Eikö ihmiset voi helvetti hyväksyä mua tälläsenä ku oon, JOO poltan, JOO käytän alkoholia joskus, JOO mä en oo siisti, JOO mä näytän miltä mä näytän, Vittu ottakaa tai jättäkää ihan sama. Muuta ette saa... Luuletteko ite olevanne yhtään sen parempia ihmisiä?

Kaikki ei oo syntyny kultalusikka perseessä vaa on joutunu kokee elämän rankatki puolet ja kestäny ne. Joten jättäkää rauhaan ne jotka eivät yllä teidän omalle ''tasollenne''.

Pikku hiljaa pää taas hajoo. Tää koko viikko on ollu iha kamala. On surettanu ja vituttanu. Ei oo tuntunu kovin hyvältä ja on sen varmaa joku muuki jo tajunnu, ikävä kyllä. Nyt vaan alan olla siinä vaiheessa että alan ittekki aukko päätäni jos joku vähänki alkaa jotain sanomaan...

Kiitos vitusti ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti