torstai 13. tammikuuta 2011

Old Poems.



Mulla oli vanhassa blogissa joitain omia runoja ja julkaisen niistä muutaman


Fear of love.

Mikään mitä sanoit ei ollut totta,

Ei sanoilla ollut merkitystä taaskaan.

Sä vaan mietit aina sun omia etuja,

silloinkin kun toinen kaipaisi sua.

Mitä Sä ajattelit kun löit mut maahan

Kun mä kärsin syvästi sun aiheuttamista haavoista.

Kun mulla ei ollut enää mitään jäljellä

ja sä vaan seisoit mun vieressä ja nauroit.

Mietin onko sulla sydäntä ollenkaan.

Alku oli erilainen, kuten aina.

Tunsin itseni tärkeäksi

luulin merkitseväni sinulle edes jotain.

Vaan tässä minä makaan, Jalkojesi juuressa.

Vuodan verta ja tuska riehuu sielussa.

Tässä minä makaan jalkojesi juuressa.

Sydän pirstaleina,

Kun sun naurusi kuuluu kaukaa taustalta.



------------------------------

summer

Jossain on oltava määränpää ja loppu jota kohti juosta.
En tiedä missä se on ja olen hukannut sen.
juoksen hullun lailla kohti tyhjyyttä.
En ymmärrä pysähtyä ennen kuin on liian myöhäistä.


-------------------------------
Ilta

Kaikki ei mennyt niinkuin piti.

Oli vaikea olla katsomatta sinuun taas.

Tiedän että inhoat minua mutta se ei merkitse mitään.

Taas tänä iltana nukahdan unelmoiden,

Miettien mitä teet.

Ja aamulla joudun taas pettymään kun näen katseesi

joka halveksii minua aina vain enemmän.

En ajattele sitä sillä unissani me olemme yhdessä,

Kävelemme omassa maailmassani.

Kerromme toisillemme rakkaudesta ja siitä

Mitä tähtien takaa löytyy.

Aamulla en tahdo herätä vaan jatkaa matkaa kanssasi.



------------------------------------



Fantasia

Tuuli tanssitti hiuksiani.
Se kuiskasi korvaani sointuja joita oli vaikea määritellä.
Ne olivat kauniita ja saivat minut toivomaan.
Toivoin pääseväni kotiin.
kotiin josta lähdin.
Tahdoisin vielä hengittää ilmaa kaupungissa.
siinä mistä minut vietiin.
Tahtoisin kuulla naurun joka saa minut elämään.
Tahtoisin nähdä kasvot joita kaipaan.
Tahdon olla aina siellä.
Siellä minne kuulunkin.
Mutta se on Fantasiaa kunnen sen toteutan.


------


Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti