tiistai 22. lokakuuta 2013

i hate, i hate, i hate!

Ymmärrän että ihmiset tekee jatkuvasti virheitä mut miks mun pitää tehdä niitä jatkuvasti. Toivoin ettei mun tarviin enää tulla satutetuks. et olisin vähän vahvempi mut rakkaus on kai vitusti petollisempaa paskaa ku muistin. Jos rakastuu johonkin, älä helvetissä kerro sitä sille ihmiselle, sen jälkeen meinaan ei tuu mitää muuta ku paskaa niskaan. tavalla tai toisella..

Tiedän et on turhaa kaikki tää nyt ku oon muuttamassa pois. mut nyt kun hän lupas mulle maailman parhaat 4 päivää niin näistä tuliki 3 maailman surullisinta päivää... En ees oikeesti tajua miks tunnen näin... Voiku voisin kääntää aikaa taakse päin jotta voisin tehdä asiat uudestaan ja olla rakastumatta. Kuulostaa iha järkyttävältä teinipaskalta mut ei kai nää asiat si näköjään ikää kysy tullessaan.

nyt jos olis röökii, heittäisin kaikki pois mun kämpiltä jotta voisin vaan vajota yksin olemattomiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti