sunnuntai 28. elokuuta 2011

Thinking about u.


On se ilta hiljainen, Istuskelen koneella eikä taaskaan nukuta lähestulkoon ollenkaan. kello on viis yli yks. Jostain syystä päässäni pyörii joku ihminen koko ajan. Mulla on varmaa riittäny hymyä ihan vaikka muille jakaa kun on jutellut sen kanssa.

Tossa viime yönä/iltana tuli juteltua kamalasti. Oikeastaan se loppupeleissä meni siihe että naurettii kaikelle iha vitu tyhmälle maha kippurassa vaikka olisi pitäny nukkua. Mua ei oo pitkii aikoihin naurattanu niin paljon kuin viime aikoina. Ei oikeastaan satu olemaan ns '' pahoja hetkiä'' ollenkaan. Vaikka niitä kerkeskin tohon yhteen väliin mahtua iha urakalla.

Tuli kerrattua myös että mitä toinen on ajatellut sillon ku ollaan tavattu ekaa kertaa ja sellaista. Sulosinta siinä varmaan on että toinen oli juur heränny kun mä sen ekaa kertaa tapasin... :D Sellanen sulonen pörröpää jonka sanoista ei meinannu saada mitään selvää. Ehkä paremmin sitten kun myöhemmin tavattiin.

On aina kauheen kiva kuulla mitä toinen on miettinyt joskus tapahtuneesta ja itsestään silloin kun on ekan kerran tavannut, et millaisena ihmisenä toista on pitäny (:

Mulla on nyt muutenkin pitkästä aikaa ollu kauheen luava olo :D tullu kirjoitettua monta ihan semi hyvääkin runoa ja piirrettyy iha siistejäki otoksia. Niinkuin yleensäkkin, kaikki inspiraatio on lähtöisin tunteista ja kun ne on voimakkaita tulee hienompaa jälkeä. Perus menolla ei tunnu saavan aikaan mitään kehittävää.

Tänään ei oo oikee menny mikään muu musiikki ku poets of the fall. Kaikkee herkkää ja kaunista vaan :D ei oikeen tänään uppoo mikää muu kun on muutenkin nii hymyileväisellä ja unelmoivalla fiiliksellä. Huomenna pitäis muka mennä kouluunkin mutta on sitä ennenkin menty kouluu vähemmillä yö unilla. Sieltä saa kahvia, se riittänee miulle :D

Jostain nyt syvältä sitten kumpusi hirveä halu kertoa koko maailmalle kuinka hyvällä päällä minä olen! Olen yksin kotona ja kaikki muut nukkuvat ja minä vain istun koneella hymy persiissä :D Oikeastaan mikään ei tällä hetkellä saa minua huonolle tuulelle, sanoi kuka tahansa mitä tahansa ja sitä paitsi nukkuminen kuulostaa paskemmalta vaihto ehdolta kuin jutella sen yhden ihanan ihmisen kanssa (:

Mitä muuta tähän iltaan tarvitaankaan kuin tietokone, hyvää musiikkia ja ihana ihminen kenelle jutella?

Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti