lauantai 16. heinäkuuta 2011

Lazy like always


yksi missisippi
toinen missisippi
kolmas missisippi...

hetken rauha on taas vallannut päiväni. ehkä. en tiedä olenko jo illalla muualla.

istun nyt taas tässä ja odotan jos jotain tapahtuisi. olen silti iloinen. Kuukausi sitten olisin ollut surullinen siitä missä tilassa elämäni oli. nyt olen taas turvassa äidin luona ja pidän huolta etten palaa takaisin entiseen elämääni enää koskaan. en tahdo enää olla sielä piilossa koko pahaa maailmaa.
tahdon kohdata sen maailman ja nauttia siitä.

Minusta vähän tuntuu että rakkaani ei oikein pidä siitä kuinka paljon liikun ja vietän ystävien kanssa aikaa nykyään. Tottakai minulla ei ole koko päivää annettavaksi hänelle ja sillä tavalla.

Onhan siinä uusi puoli kun pääsin nyt kotiin tänne etelään että saatan muuttua vähän erilaiseksi. Oikeastaan vain se erilaisuus on loppunut ja olen palannut siihen tilaan mitä olin ennen muuttoa pohjoiseen.

Pidän tästä elämästä enemmän. en tiedä kummasta hän pitää enemmän. siitä että minulla on elämä vai siitä ettei sitä ole. toivottavasti ensinmäisestä.

Hän on ymmärtäväinen ja rakas. Hän tajuaa että olen onnellinen, että viihdyn elämässäni paljon paremmin. Hän ymmärtää myös sen että minulla on täällä ystäviä enemmän ja täällä pääsee liikkumaan paremmin joten olen enemmän ulkona ystävien kanssa kuin ennen.

Toivottavasti se ei haittaa.

Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti