maanantai 4. heinäkuuta 2011

Dad hates me.


täällä sitä ollaan taas. Ylläri ylläri!

Nyt on taas asiat menny päin persettä ja koko elämä tuntuu taas pyörivän mudassa. Isä otti taas tehtäväkseen pilata mun ilta ja elämä iha täydellisesti. Olin tosiaan sonkajärvellä ystävien kanssa viettämässä iltaa ja nauttimassa kesästä ja isä jäi kylille Juomaan. Vaihteeks...

Jossain vaiheessa iltaa se alkoin sitten seurailla minua ja kavereitani kännissä ja loppu tulos oli se että ystävälle joka on poika, puhuminen on siis pettämistä ja että minä olen ihan täys lutka.
Minua täytyy opettaa potkimalla, Vain minun asenteessani on ongelmia ja hän ei koskaan syyllisty mihinkään pahaan vaan on minun uhrini ja kotio ei kuulemma ole asiaa..

Seuraavana päivänä sitten soitin äidille kamalan ikävän iskiessä ja vuodatin edellisen illan tapahtumat hänelle. Päätettiin että nyt tiistaina hyppäisin junaan ja tulisin joksikin aikaa sinne ottamaan isästä vähän etäisyyttä.

Veli kuuli minun ja äidin puhelun ja ei halunnutkaan tulla katsomaan isää nyt maanantaina niinkuin oli sovittu. Tästä isä vasta hermostuikin.

Nyt se on jankannu sitä että minun pitää etsiä asunto mahdollisimman äkkiä ja muuttaa hevonhelvettiin täältä ( minkä teen oikein mielelläni ).

Onneks äiskä on ihana! sinne pääsee aina rauhottuu kun iskä on täys kusipää.

Näin kuuntelitte taas lyhyen vuodatukseni!

Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti